Виставка підприємств зі східної України Нові бізнес-партнери, клієнти та ринки збуту Відкриті дискусії, презентації, особисті бізнес-консультації
Майстер-класи від бізнес практиків Історії успіху у бізнесі Голосування за найбільш цікавий бізнес

ВХІД ВІЛЬНИЙ

Майстер-класи від практика

День І: ВІВТОРОК, 12 вересня 2017

Активні продажі для МСП

12 вересня, 11:00 - 13:00

Олександр Бакка

14 років роботи в міжнародному системному бізнесі — Philip Morris, Canon, Shafer Shop, Viasat (MTG). Успішний досвід побудови системи продажів та управління командою в В2С і В2В-сферах в індустріях: FMCG, надання послуг, споживча електроніка та IT, телекомунікації. Засновник консалтингової групи SalesVector. Має диплом маркетолога у Chartered Institute of Marketing, Великобританія, а також диплом інженера Українського державного університету харчових технологій.

  • Процес продажів та його обов'язкові елементи.
  • Чому люди купляють або не купляють саме у вас?
  • Етапи процесу прийняття рішення клієнтом про купівлю товару чи послуги.
  • Фактори та прийоми, які впливають на об'єм продажів.
  • Збутові канали та їхні ролі. Поняття В2С та В2В.
  • «Ціна vs. Цінність» — за що саме боротися і чому?
  • Цикл продажів та послідовність дій професійного продавця.
  • Як вибрати партнерів, на яких фокусувати увагу в процесі збуту.
  • Як розрахувати оптимальні запаси (у себе та у клієнта).

Імпортно-експортна стратегія та доступ до ринків ЕС

12 вересня, 13:30 - 14:30

Олег Мирошніченко

Тренер/консультант із питань експорту на європейські та міжнародні ринки. Консультує компанії стосовно експорту, зокрема на ринки ЄС. Компанії, що отримали консультації: виробництво іграшок («Фламінго-тойс», м. Рівне), урочистий одяг («Вінея», м. Вінниця), художнє литво («Декорліт», м. Одеса), художня кераміка (кластер «Кераслав», м. Слов’янськ), складна електроніка (R&S Quantum, м. Київ). Автор книги для українських експортерів «Вихід на ринки Європейського Союзу».

15 хвилин персональної консультації з експертом щодо імпортно-експортної стратегії та доступу до ринків ЕС.


  • Експорт на розвинені ринки: системна розбудова стосунків, алгоритми, стратегії.
  • Інтернет-присутність у експорті та експортний бізнес: сайт, блог, соцмережі.
  • Електронні ресурси для експортерів: пошук інформації про вимоги до продукції, про експорт до ЄС, отримання статистики торгівлі та ринку, законодавство в експортній сфері.
  • Електронні ресурси для експортерів: обов’язкові, добровільні та корпоративні стандарти, ресурси та інструменти з технічного регулювання та регулювання харчової продукції в ЄС.
  • Дослідження ринку через Інтернет, експортний брендинг та маркетинг.

11 друзів проектного менеджменту

12 вересня, 16:15 – 19:15

Олексій Кошелєв

Генеральний директор Центру бізнес-технологій «Pro Business Center». Маркетолог, бізнес-аналітик. Має сертифікат Міжнародної асоціації управління проектами (IPMA). Реалізував і запустив ряд самостійних проектів та стартапів. Практикуючий бізнес-тренер, скрам-майстер, сертифікований НЛП-практик. У бізнесі – 20 років. У маркетинговій сфері – 15 років. У бізнес-освіті – 8 років.

  • Формування ідеї: концепція та задум проекту, зацікавлені сторони.
  • Стратегічний і маркетинговий аналіз, аналіз ринку та конкурентів.
  • SWOT-аналіз та формування стратегії ефективності.
  • Розробка бізнес-плану.
  • Управління командою та ресурсами.
  • Система управління проектом: моніторинг, контроль, управління ризиками.


День ІІ: СЕРЕДА, 13 вересня 2017

Участь у торгах. Передбачити все та виграти!

13 вересня, 11:00 - 12:00

Тетяна Меркулова

Сертифікований тренер з публічних закупівель, агент змін Прозорро, керівник Центру прозорих закупівель, начальник навчально-методичного відділу Міжнародного інституту підприємництва при Донецькій торгово-промисловій палаті, член Робочої групи з питань здійснення закупівель та запобігання проявам корупції при Донецькій державній обласній адміністрації.

  • Система електронних закупівель ProZorro: чому в ній вигідно працювати.
  • Регламент роботи системи електронних закупівель.
  • Реєстрація в системі: тестовий режим, режим реальних торгів, мультидоступ.
  • Iнструменти особистого кабінету.
  • Пошук «своїх» тендерів.
  • Участь у закупівлі.
  • Редукціон.
  • Секрети перемоги.
  • Моніторинг і оскарження закупівель.

Імпортно-експортна стратегія та доступ до ринків ЕС

13 вересня, 11:00 - 12:00

Олег Мирошніченко

Тренер/консультант із питань експорту на європейські та міжнародні ринки. Консультує компанії стосовно експорту, зокрема на ринки ЄС. Компанії, що отримали консультації: виробництво іграшок («Фламінго-тойс», м. Рівне), урочистий одяг («Вінея», м. Вінниця), художнє литво («Декорліт», м. Одеса), художня кераміка (кластер «Кераслав», м. Слов’янськ), складна електроніка (R&S Quantum, м. Київ). Автор книги для українських експортерів «Вихід на ринки Європейського Союзу».

15 хвилин персональної консультації з експертом щодо імпортно-експортної стратегії та доступу до ринків ЕС.
  • Експорт на розвинені ринки: системна розбудова стосунків, алгоритми, стратегії.
  • Інтернет-присутність у експорті та експортний бізнес: сайт, блог, соцмережі.
  • Електронні ресурси для експортерів: пошук інформації про вимоги до продукції, про експорт до ЄС, отримання статистики торгівлі та ринку, законодавство в експортній сфері.
  • Електронні ресурси для експортерів: обов’язкові, добровільні та корпоративні стандарти, ресурси та інструменти з технічного регулювання та регулювання харчової продукції в ЄС.
  • Дослідження ринку через Інтернет, експортний брендинг та маркетинг.

Маркетинг 3.0

13 вересня, 14:00 - 15:45

Олексій Кошелєв

Генеральний директор Центру бізнес-технологій «Pro Business Center». Маркетолог, бізнес-аналітик. Має сертифікат Міжнародної асоціації управління проектами (IPMA). Реалізував і запустив ряд самостійних проектів та стартапів. Практикуючий бізнес-тренер, скрам-майстер, сертифікований НЛП-практик. У бізнесі – 20 років. У маркетинговій сфері – 15 років. У бізнес-освіті – 8 років.

  • Маркетингові тренди: гейміфікація, віртуальна реальність, чат-боти.
  • Практичні інструменти маркетингу: кейси зі сфери послуг, торгівлі та ресторанного бізнесу.
  • Маркетинг повного циклу: стратегія, тактика та комунікації.
  • Огляд маркетингових інструментів.

Продажі та розвиток комунікацій

13 вересня 16:00-16:55

Ольга Гребньова

Комерційний директор групи компаній POLYBAGS, найсучаснішого українського виробника поліпропіленової та поліетиленової продукції. Має 12 річний досвід з управління продажів. Протягом 9 років виводила на ринок та розвивала такі бренди: Maestro de Oliva, Kotayi, Iberica, Frico, Ambassador, Чёрная Карта, Roberto Totti. Успішний досвід трансформації бізнесу компанії, розробки стратегій виходу на ринок і запуску брендів з нуля, комплексних стратегій розвитку в умовах постійних змін. Випускник програми kmbs MBL-4.

  • Трансформація бізнесу: від імпортера до виробника №1 поліпропіленової упаковки в Україні.
  • Ключові напрямки трансформації: бізнес-процеси, персонал, технології, клієнти.
  • Нові можливості і нові рішення.

Якісна інтеграція МСБ в інтернет. Стратегії, тактики, інструменти

13 вересня 17:00 - 18:00

Ольга Оникієнко

Керівник відділу освіти Академії інтернет-маркетингу “WebPromoExperts”.

  • Основні помилки при роботі з інтернет-каналом
  • Куди вкладати гроші МСБ в інтернеті
  • Основні "інструменти" інтернет-маркетингу